Считывают попадание шайбы в ворота, стоят перед задвижками. Куплю 2 шт. Кто-нибудь подскажите где их найти. Маркировка на плате: opt 8a. Лучше по телефону 8-911-9808590 Илья.
присылайте, отремонтирую старые, так будет проще. Или у вас их нет совсем? Тогда можно приколхозить что нибудь аналогичное...
Гы.... А есть уверенность, что вообще нужен ремонт? Может открою большую тайну, но шайбу помыть не пробовали?
если надо мыть шайбы, то это уже считай что датчик помер. Мне всё равно нужен там ремонт или нет, если клиент утверждает что ему он нужен, то не вопрос, любой каприз за ваши деньги!)))
What shall I do if the machine scores incorrectly or it displays information saying; 'optics error'? First step is to clean the optics. If it does not help optics' calibration is needed, (press a little black button on the optics and hold it for about 5 sec. until it starts flashing. After that you should choose OP 12 in Menu to make an optics' test. If all these operations bring no effet optics exchange is needed
What shall I do if the puck is not blocked after the game or it does not appear after starting the game? Please select OP 09 test engine in Menu (closing-opening). If it does not work, it will require exchange of engie attached to metal doors or exchange of the mainboard. If everything works properly but there is no puck it is likely that the puck has been stolen or lost.